Etykiety reklamowe, promocyjne, wielowarstwowe, zdrapki

Nasza oferta etykiet samoprzylepnych to klucz do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i przyciągnięcia uwagi klientów. Dlaczego warto wybrać nasze etykiety?

Etykiety reklamowe: Nasze etykiety reklamowe to doskonały sposób na budowanie rozpoznawalności marki. Precyzyjny druk i wysoka jakość materiałów sprawią, że Twoja firma zostanie zapamiętana.

Etykiety promocyjne: Planujesz promocję? Nasze etykiety promocyjne wyróżnią Twoją ofertę na półkach sklepowych. Dodaj informacje o rabatach, konkursach lub innych promocjach, by przyciągnąć uwagę klientów.

Etykiety wielowarstwowe: Jeśli potrzebujesz więcej miejsca na informacje, wybierz nasze etykiety wielowarstwowe. To idealne rozwiązanie dla produktów, które wymagają szczegółowego opisu lub instrukcji.

Etykiety zdrapkowe: Stwórz interaktywne etykiety z elementem zaskoczenia. Etykiety zdrapkowe są idealne do gier, konkursów i ukrywania informacji.

Dlaczego My? Nasze etykiety są drukowane na materiałach najwyższej jakości, co zapewnia trwałość i atrakcyjny wygląd. Oferujemy różnorodność rozmiarów, kształtów i wykończeń, by sprostać Twoim potrzebom. Nasze doświadczenie i profesjonalizm gwarantują, że Twoje etykiety będą spełniać najwyższe standardy.

Nie czekaj! Wybierz nasze etykiety samoprzylepne, by wyróżnić się na rynku i przyciągnąć uwagę klientów. Skontaktuj się z nami już dziś, by dowiedzieć się więcej o naszych produktach i dostosowaniu do Twoich potrzeb. Razem osiągniemy sukces!

Wybierz rozwiązanie dla Siebie

Zdrapki samoprzylepne to profesjonalne narzędzie marketingowe. Wykonanie zdrapek samoprzylepnych na papierze lub folii pozwala na różnorodność w kształtach i rozmiarach, a zastosowany surowiec zapewni trwałość i wysoką estetykę wykonanej etykiety. Pod warstwę usuwalnej farby możemy nanieść dowolną grafikę, wliczając w to również zmienne kody kreskowe, kody alfanumeryczne czy piktogramy.

Pokryte specjalną, usuwalną przez zdrapywanie farbą w kolorze srebrnym lub złotym etykiety najczęściej znajdują zastosowanie jako idealna forma promocji, zwiększając atrakcyjność marki i zapewniając zaciekawienie potencjalnych klientów. Sprawdzą się również przy ukryciu wrażliwych danych i haseł.

Etykiety wielowarstwowe typu Sandwich to etykiety samoprzylepne  składające się z dwóch warstw, gdzie każda z nich ma swoją warstwę kleju.

Budowa etykiety sandwich pozwala na przeklejenie każdej warstwy osobno na inną powierzchnię.  Bazową etykietę przyklejamy na jedną powierzchnię, a następnie odklejamy od niej wierzchnią warstwę.

Stosowane w medycynie służą do oznakowania probówek, worków na krew. Używane przez firmy spedycyjne czy kurierskie w logistyce. Ponadto stosowane na poczcie na listach poleconych, kopertach, biurach i administracji. W celach marketingowych wykorzystywane w akcjach promocyjnych lub konkursach. Etykiety wykonane w dowolnym kształcie i rozmiarze można dodatkowo zabezpieczyć lakierem.

Etykiety fluorescencyjne znajdują szerokie zastosowanie przy organizacji pracy. Ich kolorystyka pozwala na czytelne oznakowanie półek, regałów oraz produktów, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę.

Używane w spedycji na paczki i przesyłki pomagają w odpowiednim segregowaniu i informowaniu o sposobie postępowania z paczką. W marketingu posłużą do oznaczania produktów promocyjnych lub jako gadżet reklamowy – odblaskowy kolor sprawia, że naklejka przyciąga wzrok i uwagę.

Etykiety fluorescencyjne możemy zadrukować dowolnym motywem – może to być zdjęcie, logo, grafika lub tekst. Nawinięte na role pozwalają na łatwą aplikację i szybkie oznaczenie wybranego produktu. Mocny klej pozwala na doskonałe trzymanie się większości gładkich powierzchni.

Przy wymaganej czytelności etykiety z obu stron polecamy druk dwustronny, gdzie grafika znajduje się zarówno na materiale wierzchnim folii jak i po stronie kleju. Zastosowana technologia blokuje przenikanie światła, co umożliwia aplikację etykiet w miejscu mocno naświetlonym – jak chociażby sklepowe witryny – bez efektu przenikania grafiki. Etykiety dwustronne spełnią swoją rolę w razie problemów ze zbyt dużą ilością tekstu, a małą powierzchnią do prezentacji materiału reklamowego – awers i rewers mogą całkowicie różnić się grafiką. Kiedy przednia część etykiety pełni rolę reklamową, tylna może być stroną informacyjną.

Swoje zastosowanie znajdą jako element marketingowy czy też informacyjny (logotypy kart płatniczych) i ostrzegawczy (naklejki na drzwi) na wszystkich powierzchniach widocznych z obu stron.

Etykiety typu OPAQUE z warstwą kryjącą odznaczają się wysoką nieprzezroczystością dzięki zastosowaniu ciemnego podkładu po stronie kleju.

Innowacyjny papier zakrywający druk na powierzchni przyklejanej występuje w formie błyszczącej i półbłyszczącej, a wysokiego stopnia biel pozwoli na dokładny zadruk wielobarwny i wiernie odwzorowanie szczegółów.

Etykiety wykonane na tym surowcu pozwalają na całkowite zakrycie błędnego nadruku; w pracy biurowej znajdą swoje zastosowanie przy skorygowaniu błędnie opisanych kopert, kartonów czy segregatorów. W przemyśle spożywczym nadadzą się do ponownego oznaczenia partii produktów wymagających zmiany niepoprawnych danych takich jak data produkcji, czy data spożycia. Inne zastosowanie etykiet z ciemnym poddrukiem to etykiety cenowe, które używane są do zakrycia nieaktualnych cen, czy etykiety z kodami kreskowymi wymagające wymiany na nowe.

Umów rozmowę telefoniczną i poznaj naszą ofertę

Zapraszamy do osobistej rozmowy telefonicznej, podczas której będziemy mogli lepiej zrozumieć Twoje potrzeby oraz przedstawić Ci naszą wszechstronną ofertę.

Zobacz również inne branże