Flexolabels.pl | Etykiety samoprzylepne w roli i w arkuszu dla branży kosmetycznej, druk cyfrowy, druk fleksograficzny

BRANŻE

Kosmetyki

Atrakcyjna wygląd, który widać na pierwszy rzut oka, ma kluczowe znaczenie dla powodzenia sprzedaży. Dla wielu marek, szczególnie kosmetyków do pielęgnacji ciała - elegancki projekt jest koniecznością. Często w tłumie produktów na sklepowych półkach klient nie jest w stanie dokonać takiego wyboru, który by satysfakcjonował producenta. Dlatego właśnie tak ważna jest dzisiaj innowacyjność. Oprócz tradycyjnej grupy odbiorców kosmetyków którą do tej pory były kobiety, pojawili się także nowi: mężczyźni i młodzież, kupujący produkty dla nich przeznaczone. Pojawiają się również nowe produkty do pielęgnacji skóry dla szerokiej gamy konsumentów świadomych cen zakupu. Sztuką jest, aby ukierunkować każdy segment potrzeb i podkreślić cechy produktu, które są „niezbędnym” dla klientów zakupem. Wiele zakupów produktów z obszaru pielęgnacji ciała odbywa się impulsowo więc etykiety powinny zachęcić kupujących estetyką, a aby to osiągnąć powinny wyróżniać się od innych produktów i zaoferować coś nowego.

Etykiety wielobarwne:
najbardziej popularnym rozwiązaniem do oznaczania produktów kosmetycznych są wielobarwne etykiety. Główną funkcją etykiet jest wzbudzić zainteresowanie konsumenta, z tego powodu etykietę musi wyróżniać niepowtarzalny wygląd. Ponadto etykieta musi być funkcjonalna - wielobarwne etykiety papierowe szczególnie dobrze przylegają do opakowań, a dzięki zastosowaniu lakieru lub laminatu są odporne na wilgoć. Inną możliwością dla etykietowania produktów kosmetycznych są etykiety samoprzylepne z białej lub przezroczystej folii, które są odporne na wodę i dostosowane do opakowania elastycznych i miękkich.

Etykiety „no-label-look”:
etykiety poza funkcją informacyjną pełnią również ważną funkcję dekoracyjną. Za pomocą etykiet "no label look" - czyli etykiet ultra-przeźroczystych, opakowanie produktu zyskuje również niepowtarzalny wygląd. Etykiety te są zazwyczaj przeznaczone do "produktów luksusowych". W tych etykietach grafika jest szczególnie uderzające i "scala" etykietę z opakowaniem. Są one wykonane ze specjalnych folii powleczonych krystalicznie przeźroczystym klejem, specjalnie dopasowanych do luksusowych produktów.

Etykiet ze strefami „wolnymi od kleju":
na rynku istnieje wiele produktów, w których etykieta pełni nie tylko funkcję informacyjno - marketingową, ale również służy jako zamknięcie opakowania. Najlepszym tego przykładem jest etykieta, który pozwala otworzyć opakowanie chusteczek higienicznych i ponownie je zamknąć po użyciu, w sposób czysty i wygodny. Do produkcji tych etykiet, używamy właśnie etykiet ze strefami „wolnymi od kleju" tak, aby można było je bez problemu podważyć i uchwycić.

Etykiety logistyczne:
ich głównym zadaniem jest identyfikacja opakowań zbiorczych do wysyłki i w czasie transportu. Najczęściej etykiety te produkowane są z papieru matowego lub półbłyszczącego. Zapewniają one dobrą jakość wydruku i są niedrogim rozwiązanie dla identyfikacji towarów. Aby zapewnić odporność na warunki atmosferyczne (wilgotność, temperatura, itp.) mogą być stosowane etykiety z folii lub innych surowców syntetycznych.